fredag 18 februari 2011

Julafton



Vanlig bruksscrapping, och inte ens särskilt intressant text! :D Ibland vill man bara fylla ut luckor i berättelsen...

Jag har just satt in alla mina layouter, som jag någonsin gjort, i mina nya album. De är sorterade efter innehåll, och bara grovt i tidsordning. Plötsligt har jag fått syn på nya saker i den historia som jag berättar med allt jag gör, och också vilka saker som inte finns där, sånt som jag skulle vilja berätta om. Just julaftnar är kanske inte så viktiga egentligen, men det är roligt när man kan lägga många jular efter varandra i en lång rad och se hur tiden har gått, och hur livet (och frisyrerna) förändras.

Very simple scrapbooking, indeed. I just wanted to fill up one of the gaps I've found in my scrapbook-story.

I just recently put all my layouts, that i have ever made, in my LOM-albums, and that helped me see new patterns in my story. Both what I do tell and what I don't. Christmasses might not be that important on their own, but I like the fact that you can put many of them in a long row and see how time has passed and life (and hair-dos) has changed.

Inga kommentarer: