onsdag 10 september 2008

On the Edge


Isaks dagisavslutning i juni. Han fick hem sin dagispärm, skylten ovanför kroken, en skiva med bilder från alla nio terminerna på dagis och: en gul ros! Sedan började hans första sommarlov! :)

Layouten är gjord efter en slags utmaning på en online-kurs som jag just har börjat. Min första scrapbook-kurs faktiskt! Just den här utmaningen handlar om kanter: bårder, spetsar, formklippta papper osv. Inte riktigt min grej, men väldigt roligt just därför!

Jag kan verkligen rekommendera de här kurserna som på något vis hänger ihop med Simple Scrapbooks, eller åtminstone med Stacy Julian. Kolla in Big Picture Scrapbooking! Där finns en hel del gratiskurser också, som man kan kolla först för att få veta lite mer om hur kurserna fungerar.

5 kommentarer:

teres sa...

Superfin LO. Låter spännande med kurs, jag ska surfa iväg och kika in på länken. Det skadar aldrig med lite ny input!

Kul att se uppdateringar, har surfat in här med jämna mellanrum :)!

Kul att se dig i lördags.

Kramen

Ciqi sa...

Ja, kolla den det är intressant!
Det var roligt att träffa både dig och godis-Otto på maran! Och tack för knuffen att uppdatera, plötsligt blev det ju en hel del...:D

teres sa...

det var så lite så ;)....men du jag väntar fortfarande på den där träffen som aldrig blev av hemma hos dig....har du lust så kanske vi kan ha en liten mini någon dag??!!

Ciqi sa...

Apselut!
Tessan från Arboga, och jag, håller på att förbereda en träff på en lördag i oktober. Men jag skulle gärna träffas nån mer gång också. Typ en vardag. När kan du?

Elisa sa...

Tack för senast och nått till dig finns på min blogg... Hoppas vi ses snart igen. Vi har bokat in träffarna i örebro nu, första är om två veckor...